Wednesday, January 19, 2011

TM Net!


hari tu dpt bill internet... RM564.70..aku pun amek kalkutalor.. sebulan Rm53..kali ngn 4 bulan baru RM200 lebih...aku pun kire pakai kalkulator henset..mane tau kalkulator saintifik tu kene trojan ke kan..result same jgk..aku pun congak lagi pakai kepala hotak aku yang genius ni..same jgk..aku tnye lagi jiran sebelah umah..same jgk..aku tnye ank sedare aku yang setahun lebih tu..xde jawapan...then menunggang belalang tempur aku..aku bungkus pisau,parang,cota,tekpi dan semua jenis senjata menuju ke TM Point Ampang..


malas lak nk cite ending die..esok je la..mantok bai..


memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

5 comments:

ejdeejasmi said...

sama la..dh bayar dah sekali TM kol kata ada tunggakkan 400 lebih ...2 tahun yg lepas...ya na deiii..bila pulak aku 2 tahun lepas xbebayor 400..minggong la TM ni...dah la tepon org ckp kurang hajar staff dia..cam hampeh..mmg nk kena maki ...jom kita bawak parang ke sana

ferdaus said...

tu la pasal..
membe yg keje TM siap ckp lagi..
'skrg ko da tahu cane TM cari duit'..
mau x menyirap..haih!

.sweet-ants. said...

aih budak ni lama btul x update. padahal pakai stimix. hehee..
tu bil mhl sgt agaknya pakai byk sgt kot ;p

ferdaus said...

bz la cik ann...stimix da kencang da..xterkejar..bz donlod muvie je..haha..

wanasweet_2301 said...

umagaih.... banyak gila..