Tuesday, January 6, 2009

azam BARU impian BARU

aku rase selama ni memasang azam baru sepertinya mencurah petrol ke jalan tar..sekejap saja ilang dari pandangan..tp hari tu aku baca lam blog belle die ade tulis list azam taun baru..aku pun jadi terkesima dan teruna ..walaupun segan aku nak tulis..tp..pun bagaimanawalau..untuk taun baru ni aku nk listkan azam aku..yiihhaa..

1. nak siapkan final project

2.tanak tetido lagi time die membebel lam telefon
3.nak blaja masak ngan roy
4.nak kumpul duit nk bli gitar baru
5.nak rajin isi minyak moto slalu supaya nnt xyah nk tolak moto lg
6.nak bela kucing
7.nak bg warning kat anjing depan umah supaya x menyanyi di pagi2 buta
8.nak stat cari lubang nk keje lepas grad nnt
9.nak kaya
10.nak tdo awal

sekian..kapal karam walia melaporkan utk TV3..

3 comments:

isabelle said...

haha..inspirasi dari blog aku la ni ek..

ShaFril said...

hahaha smoga berjaya hahaha

ferdaus said...

ala belle..sporting r..