Monday, May 3, 2010

walimatulurus

salam korang..

kepada korang yang selalu jenguk blog ni, aku nk jemput korang ke majlis perkahwinan aku since aku da anggap korang mcm kawan2 aku jgk...

kalau xleh dtg kat terengganu, boleh la dtg kat rumah pengantin perempuan kat subang jaya.


No. 23, Jalan USJ 3/15S,

Subang USJ, Selangor.

5 JUN

------------------------

391-W, Taman Alamanda 4,

Jalan Ketitir, 30200,

Kuala Terengganu.

12 JUN


semoga dengan kehadiran korang semua memeriahkan lagi majlis tu nnt. dtg la pada tarikh tu..tp tahun bila xtaw lagi. terkena x?



memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

10 comments:

Cik Amy Sensei said...

salam..

mati-mati saya sangka itu betul...issshh....suke bergurau nampaknye ekk...ehhehehhe

♥ shiMawar ♥ said...

hahahahahahaha...

jap amik nafas jap..fuh!

gile punya entri ni bro..baru brkira2 nk kumpul duit nk bg adiah kt kamu..

so, skang bleh tarik nafas lega..selamat duit sy.. (^____^)

ferdaus said...

hehe..sori la korang..otak tgh senak ngn stadi..hehe..jgn mara ye..

Nurul Farhana said...

haha...

tak kire. tak kire.

5 ngan 12 jun ni sy nak datang jugak...

orang dah jemput, kite kena datang..hohoo...

Are::Teem said...

waa
TAHNIAH!!!!!!!!!!

ferdaus said...

hehe..nnt dtg jgk kang terkejut mak eden..tp alang2 nk dtg bwk la adiah skali ye..satria neo pun jadi la..

.sweet-ants. said...

ha ha ha hamm peh!
jahat ye ferdaus!
klu org yg bace x abis tu cnfrm dtg :p

ferdaus said...

cik semut..mane de jahat..jemput menjemput kan amalan mulia..makan jemput2 pun sedap what..heh..

effie said...

penyu...saya baru na cakap 'alamak..budak kecik ni na kawen dah sebelom saya kawen'
seb baik awak ta kawen lg.kalau tak saya da na nanges dan terasa cam andartu.tidakk..apsal semua org da kawen2?huwaaa...

mell aziz said...

haha. sengal betol. oi. pe hal dh lame x update?