Tuesday, April 12, 2011

anak daddy.


penampilan aku memang ala2 samseng. penuh dengan parut dan rambut serabai. apatah lagi bulu betis. bodi taff gile dan otot sebesar helmet apollo. perut aku ada 6 pax dan parut bekas kene tikam dlu. dan semua ini adalah mitos.

sebenarnya penampilan aku mmg x kemas. penuh dengan parut sbb slalu kene cakar dengan anak bulus. rambut aku mmg serabai sbb aku x suka pakai minyak rmbut. apatah lagi minyak atar. bodi aku langsung x taff tp aku mmg ada helmet apollo. perut aku mmg ada parut bekas kene tikam...ngn kuku anak2 bulus. dan semua ini adalah benar.

pun bagaimanawalau, aku adalah pecinta tegar kucing.

perkenalkan..anak2 daddy (jgn muntah). diberi oleh parent beliau sbb anak2 bulus ni kematian emaknya pada usia yang masih 2 minggu barangkali. masa amek dlu kecik sgt. da la kurus. berak pun terketar2.bhahahaha.

this is zara.


this is vincci.






vincci ada 7 jari. zara lak ada 6 jari.


Dalam hadis Bukhari-Ibn Umar radiallahuanhu meriwayatkan sabda Rasulullah s.a.w. yang bermaksud: Seorang wanita dimasukkan ke neraka, kerana mendera seekor kucing, ia tidak memberinya makan minum sehingga mati kelaparan.



memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

1 comment:

Anonymous said...

sy bukan pncinta kucing tp tdk pula mndera kucing... kucing yg kt petfinder tu dah ada tuan?