Sunday, April 17, 2011

sekadar berkongsi rasa


semasa menerima call dari ibu beliau, ibu beliau tanya samada aku nk bela ke x 2 ekor kitten yg kematian ibu. dalam rasa paksa aku ckp nak sbb nk jaga hati org tua. aku pun kadang2 ikat perut nk makan..kdg2 sehari tu bantai megi ngn roti je.maklum la..student.
so dgn susah payah aku bela menatang 2 ekor ni. kalau duit tinggal rm10 so aku spare rm5 utk dorang. dari pakai minyak itam moto full sintetik kini pakai minyak itam cikai je. janji jimat. sport rim bengkok nk tukar mahal so tukar dari tubeless jd pakai tiub. kentang betul. membe aku pun gelak sbb cakap gaya dah rempit tp bela kucing. selepas 4 bulan, dorang membesar dgn baik dan aku sgt gembira tgk keadaan dorang. aku buat part time graphic design so pas jmpa client 2 3 pagi balik umah..ialng penat tgk gelagat dorang.
tp td balik pkul 2 pagi tgk sekor tu da xde. bese kalau balik mesti dorang tgu dpn pintu bile dgr enjin moto. penat mencari..xjumpe2. pak guard bangla pun aku heret soh cari skali. rumah ni secure. mungkin ada housemate pegi amek barang kat kete tp x tutup pintu.
vincci takutkan stranger. jarang bersuara dan sore die sgt slow. aku rasa sgt down. xgune kau vincci..kau pergi sebelum aku sempat bergembira lebih lama.


memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

5 comments:

Anonymous said...

sedihnye. sabar ye perdaus. semoga esok awk bgn pg dia ada dpn mata ;)
doakan dia balik rumah

catherine- said...

kulit vincci dah jadi kasut kot.

;p~

ok. sila jgn sedih. x comel!

Anonymous said...

Published striking post! I must say i relished studying it, tonsil stones you will be an excellent article writer.I can you should lesemarke your blog site Satellite direct and can regularly return in the foreseeable future. I'd like to encourage one remain your fantastic articles or blog posts, use a very good family trip penis advantage holiday weekend!

Anonymous said...

This time can be predicted with ovulation calculators and calendars. Pelvic surgery may include surgery to remove an appendix or ovarian cysts. However, one shouldn't consider that she cannot get pregnant on any other days of the menstrual cycle.
http://www.pregnancyhelper.in

Tembakdalam69 said...

Mohon Kunjungannya balikknya
Cerita Dewasa Mendapatkan Titipan Khusus