Friday, April 2, 2010

selamat jalan...


selamat jalan din...semoga engkau abadi di sana


al-fatihah




dari : your biggest fan


memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

3 comments:

sweet.ants said...

;'(
sy tak pernah mnangis bila artis mninggal...
tp masa arwah sakit dulu pn sy dah mnitis air mata..
bila dpt tau dia mninggal lg la sy sedih smpai x boleh tdo sbb x pcaya dia dah x ada...

ayh sy plg sedih sbb ayh minat gila kat arwah dgn pak nil .. :(

al-fatihah...

ferdaus said...

tu la kan..b4 dis kalau artis meninggal buat dono je..tp bile din meninggal rase laen gile..mcm bosan je pasni..kan.. :(

umiku586 said...

inalillahiwainnailaihirajiun..al fatihah juga buat allahyarham..ye..pemergian dia sgtlah di rasai..arwah sgt kelakar orngnya dan sy juga sgt terhibur dgn segala celotehnya di radio era..semoga Allah mencucuri rahmat ke atas nya..amin..