Saturday, March 6, 2010

maafkan aku

ini adalah kali kedua.. maafkan aku mengulangi.. bukan bermaksud untuk tidak mengerti kehadiranmu.. bukan bermaksud memijak perasaanmu.. jauh sekali untuk memijak dirimu.. maafkan aku....... siput babi..semoga engkau abadi di sana...


memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

10 comments:

Hanafana said...

Salam..
Ish..kejamnye! :P
Dah tanam belom Sipot ba alif ba ya tuh :P

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada Hanafana : salam..x tanam pon..bakar je pastu..hehe..

ShaFril said...

wat bbq kot haha

♥ shiMawar ♥ said...

kecik sgt ke siput babi tu sampai kamu tak nampak dan terpijak..? ish2..

mujur terpijak siput babi..klu pijak babi, kan dah kena samak..huhu..

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada ShaFril : hampa la wat bbq x penah ajak bdak2 wangsa maju..sep la siot..

dari ferdaus kepada ♥ shiMawar ♥ : tu la pasal..seb bek xde babi kat cni..tp orang yang perangai mcm vavi ramai la kat cni..hangin je..

ShaFril said...

bkn sep tp aku rsa mknn cukup2 ja..kang nnt da yg xdpt trasa plak...tp bkn sulu bdk2 umh hg pnh mai ka..hg ja yg xdak kot time tu..

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada ShaFril : suma itu alasan..bila time kami wat pesta buih kami xlupa pun jmput hampa..

ShaFril said...

pesta buih?da jmput ka?aku rsa cm x ja hehe

sweet.ants said...

cis..ingatkan mengecewakan ssorg rupenye hanyalah sipot babik

ferdaus said...

dari ferdaus kepada sweet.ants : beliau juga makhluk tuhan..mana tau die ada anak bini..sob2..