Sunday, March 7, 2010

solomon kane

baru je pas layan solomon kane. cite ni mengisahkan seorang kapten yang jahat dan noti ingin kembali ke pangkal jalan setelah menemui cahaya keinsafan. seb baek da bli tiket sehari awal kalau x sah2 aku kene g mid valley bawak tilam,bantal serta teddy bear yang beliau bagi. orang bratur da mcm ular kene sembelit aku tgk. ni aku nak bg kredit pasal cite tu. layaannn..

jalan cerita : perlahan keperlahanan

cgi : bole tahan

aksi lawan melawan : cool

watak dan perwatakan : sedang2

heroin : xhot langsung

bintang keseluruhan : 6/10

solomon kane : bukan cerita pasal seorang duda


memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

15 comments:

ShaFril said...

aku bru ja cdg nk tgk crita ni..mmg xbest sgt ek?nmpk gya kna download je la..xjd tgk kt pwgm haha

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada ShaFril : xyah tgk la..bek hg tgu alis di taman kayangan je..berbaloi2..

♥ shiMawar ♥ said...

ni klu produser filem ni tau, mau kamu kena saman..sbb mempengaruhi org lain spya TAK tengok filem ni..

ade yg kena saman cam Nabil ni..haha.. :p

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada ♥ shiMawar ♥ : haha..jom p tgk alis di taman kayangan..mcm syok je kan..

syikinshuhaimi said...

haha..tgk pic tu pun memang heronye xhot lgsg..hehe

syahira ariff said...

heroin xper
kalau hero yg x hot brula xde semangat nk tonton
coz i'm a girl wah wah gatal yer
wakaka
awak,
kummentla new entri sy
hee~
(^___^)

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada syikinshuhaimi : ala..tu gambar jauh dan kecik..kalau zoom sgt macho hero tu..kalah dafi..

dari ferdaus kepada syahira ariff : hehe..gatai..tp hero die hot la..nnt sy kumen ye.. ;)

::aien:: said...

mse tgk iklan ri2 cm menarik seram seram gitu. dlm ati ckp msti tonton. hak hak:)

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada ::aien:: : segala trailer, iklan, poster, papan tanda adalah ilusi optik dan halusinasi semata2..sila jgn percaya.. ;)

sweet.ants said...

hari to 50-50 nk tgk solomom kane or alice...sbb alice dah penuh ingt nk tgk solomon...tp tgk poster solomon cam jijik so pilih tgk alice wlupon dpt seat x best..

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada sweet.ants : best x cite alis di taman kayangan? kalau best nk ponteng kelas nk g tgk.. :)

anak ain said...

da tgok gak hr ahad lepas. tak suka masa kuar makluk dr cermin yg berapi tue..cam kartun jer....

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada anak ain : tu la..baek cite ven helsing kan lg best..

sweet.ants said...

alice best...
better pegi tgk yg 2D je sbb 3D sakit mata laa
org lain xtau laa...

ferdaus said...

dari ferdaus kepada sweet.ants : mmg pun..3D pening pale la..smpai bg efek kat pale lutut..org lain xtau laa..