Monday, March 9, 2009

air mata


jam 11 pagi..aku mendapat panggilan dari khairudin..

khai: owh, ko kat mane?
ferdaus : aku kat rumah..nape?

khai : ko dtg la HKL skrg..Mubin tgh nazak..
ferdaus : hah?ok..ok..aku dtg skrg..

jam 11.30 pg..aku sampai.. aku pilu melihat keadaan Mubin.. secara tiba2 semua kenangan bersama Mubin dtg berlegar2 di kepala aku..

ya..aku mengaku..aku menangis..

jam 1.50 tgh hari..Mubin semakin nazak.. ada 3 doktor dan 4 nurse bergilir2 memberi CPR..

namun ajal maut ditangan Allah al-Karim.. jam 2.20 tgh hari, 12 RabiulAwal 1430H.. saudara Mubin menghembuskan nafas yang terakhir..

al-Fatihah

arwah mubin:dia sahabat,dia umpama abang


semoga roh arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman
amiinn..

7 comments:

ShaFril said...

al-fatihah...smoga roh arwah ditempatkn dikalangan org2 yg beriman, beramal soleh n dicucuri rahmat allah insyaallah amin...

ferdaus said...

insyaAllah...amiinn..

Datema said...

alfatihah...semoga rohnya di cucuri rahmat Allah..

@kelantanstreet said...

al-fatihah...

moga2 rohnya dicucuri rahmat...amin,,,

effie said...

takziah.
semoga rohnya di tempat teragung.

♥ shiMawar ♥ said...

alFatihah..
org baik, cepat perginye..
mga rohnye dicucuri rahmat ALLAH..

MaRyAm said...

alfatihah..
moga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..amin..