Tuesday, March 31, 2009

mrs bubu telah tag aku!

ini hutang tag oleh cik nisa aka mrs.bubu..die da stat bising da..sblm die report kat mr.bubu..baek aku jwb dulu..

1. orang luar sane tak kenal kamu. perjelaskan siapa kamu?

nama aku ferdaus. tinggi tak tinggi sangat dan kurus2 mcm bruce lee. aku tak merokok..dan tak isap dadah..

2. sikap kamu yang 'mantap'?

ouh..aku xde sikap yang mantap. dan bodi aku pun x mantap. tp aku rajin lipat tilam lepas bangun tido..mantap x?

3. sikap kamu yang sangat jelek?

bile aku naek moto malam2 then nmpk anjing liar..aku akan kejar anjing tu smbil hon banyak2..jelek x?

4. apa gadget yang sentiasa kamu bawak?

semestinya henfon sony E P1i saye..dlu pakai express music tp da tukar ngn akak kesayangan..


5. dah berape handphone kamu pakai selame neh? senaraikan brandnye. jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang?

satu . nokia 3310 mase form 4. tp ilang mase tdo kat surau mrsm jeli.

dua. nokia tah bape tah no die. da jual kat summit bukit mertajam.

tiga. nokia tah ape tah no die. nokia flip. da jual da kat one utama mase sem 2.

empat. nokia n-gage QD. ilang mase tido kat ostel mase sem 3.

lima. motorola E100 kot. rosak. jual kat plaza idaman gombak.cina tu xtaw nset tu rosak.haha.

enam.samsung tah ape tah no dia.maseh ada smpai skrg.

tujuh.nokia xpress music 5610. da bg kat akak.

lapan. sony ericsson P1i..tgh pakai skrg.


6. siapa bestfriend kamu?

bestfren aku adalah bestfrens aku yang ade skrg.terime kaseh korang!

7. siapa yang kamu sayang selain family?

persatuan seni silat cekak malaysia.


8. lagik 10 tahun kamu jadi ape?

seorang engineer dan seorang bapa.mungkin?

9. kata2 hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?

jangan cakap bohong, jaga amanah, pikul tanggungjawab. tp sgt susah nk buat,kan?

10. dalam blog kamu, sudah ade berape followers?

17..cik nisa sila jgn jeles..


11. senaraikan follower yang paling kamu suka? (tak kira kuantiti) kenape?

hoho..sume2.. :) ...time bosan la nk lyn blog dieorg..



memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

7 comments:

ShaFril said...

hp QD mu bkn hilang time sem 2 ka?QD oren tu kn?

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada ShaFril : eh ya ka..aku pun da lupa..sbb da lama kan..pastu aku nmpk cleaner lak yg paki QD oren..sah2 tu nset aku kan?

MaRyAm said...

dh taw cleaner tuh rembat nape x tnya kt diye..hehehe...

wana said...

saya mengomel dengan comel.. =)

. : n i s a : . said...

sy jeles???...oh tidakk...
x heran pn..hoho...

Shitsurei shimashita said...

hahahaha. jangan membuli bah hanjing tu, ti tuan anjing tembak kang...nasib baik hanjing rabun dekat.

m[i]era said...

cian anjing tuh..
:p

mane lorh tahu satu hari nanti
anjing tuh ley bawak moto
kejar ferdaus plak..
camne prasaan agak nyer yerp??

ekekek