Monday, March 30, 2009

aku bukan GAY,ok?

Skali lagi aku ada alasan yang kukuh untuk delete akaun tagged aku..bkn sahaja sebab aku tak suka main poker online..tp sehari ke sehari makin ramai GAY yang add aku!

Badan aku tak tegap pun macam Aidil Zaquan..tak tinggi macam Shafril Rizwan..dan otot aku tak padat macam Badang..adoiiyaa..

antara ayat-ayat mereka :
hi..u ni kiut la..
hai..u kat mane ni?
hi handsome..

Haarrkk tuiih...
aku muntah hijau..

jangan klik..x baek..


nota kaki : sedangkan aku tengok bulu kaki Huzaimi aka mr.bubu pun aku boleh pening lalat..


memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

19 comments:

Akmal Azeman said...

seriously??? peeps say ur gay?? sheesh! well. i nvr met u anyway. bt from the looks of ur profile pic, i hv tons of guy frens who hv d same appearance as u. suke style2, dulu kat skola hampir tiap2 ari tukar gaya rambot. n he is like faaaaarrrrr awaaaaayyyyy from being gay. hmph. kalo laki selekeh sket bising2 soh pki kemas. bile style2 sket, kate die tu gay la plak kan. manusia la plak. tak pernah nk bersyukur. b as who u r regardless of wat people say as long as ur in the path, itu da ckp. btw. the pic is just SO EXPLICIT over the TOP! AUM!!! *ini gaya marah terbaru yer...mngaum mcm seekor singa* :p

Akmal Azeman said...

heh. i tink i halfly sound like a guy huhuhu

ShaFril said...

haha nsb hg la Oh haha =P

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada Akmal Azeman : kema..me bkn jenis yg tukar2 style rambut..me ni mmg selekeh je..g kelas pun muke mcm x mndi..awek2 sll tnye..'ko ni x mndi ke owh?'..but i take it as a compliment..hehe..bole kan?hmm..like a guy?a bit la.. :P

dari ferdaus kepada ShaFril : tu la..kalau aku jumpe tgh jalan msti aku tumbuk laju2 mereka itu.. :D

dBa said...

kah3...

tu,jambu sgt muke kau tu~~
hak3...

cian kau~~
rilekx laa.
lumrah dunia.
bila tgk mamat jambu sket,
'dorang kata gay'

tapi bagi aku,yg jambu2 ni la lelaki sejati~
sebab semua kwn lelaki aku jambu2.

dorang straight tau...x gay~
hehee...
aku je yg jual mahal..hek3...

sabar ye....
deleted je akaun tu~~
hehe

mr.syazwan said...

FUUUYOOOOO
pengakuan terbuka lg jelas ni..
hahahahahaha..
dorang nk kwn je tu kot..
al maklum la owg hot tu ramai nk menyentel..
huahuahua...
tpi baik2 jgn jd mcm dlm gmbr tu sudah..
=D

wana said...

x bahekk la dorang kata firdaus cenggitu.. i sentappp taw.. hahaha...

sib bek kamu x gay.. me suka..

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada dBa : dba..aku x jambu pun..aku hitam manis..tp manis die tu lebih sket la..kurus kering..tp kurus sehat..mungkin sbb pic aku ade unsur2 ilusi optik kot..kan?kan?

dari ferdaus kepada mr.syazwan : ishk2..xde nye nk jd lam pic tu..sape yg hot?aku ke?aku x hot..aku kool...

dari ferdaus kepada wana : oh wana..tengs..muahxsh!!

mr.syazwan said...

fer HOT dorg yg teckle nk teckle tu DOK..
so bila di gabungkan?? aha phm2 je laa..
khaakhaaa... =D

dBa said...

kah3..

ilusi la sgt~~

yeke manis?? igt masam td~~

m[i]era said...

ha3..
cian ferdaus..
yg pasti miera tahu ferdaus x gay..

geli plak bace ayat tuh..
ekekek

. : n i s a : . said...

wor..jht ye awk..
repot sama die..

ShaFril said...

cik nisa, trimala kenyataannya haha =P

. : n i s a : . said...
This comment has been removed by the author.
. : n i s a : . said...

shfril pn jht gk..grr~
siap kamu..haha..

Nujum said...

oh...best ka dok bwk?xkena penyek ka?

ps:gambar tu oh ngn seseorang yg tidak dikenali

:)

LaDy NaS said...

huhu..kesian kena kejar gay...! geli! subhanallah! adik2 lelaki aku p0n ada sek0r dua gay d0k kac0..sekali aku silat..pandang aku p0n tak berani! padan muke!

beat::the::sky said...

dari ferdaus kepada mr.syazwan : wan..aku mmg ske mkn hotdog..best dowh..cicah ngn sos black pepper..kan?kan?

dari ferdaus kepada dBa : mane de masam..sori sket..aku pkai rexona women..tu je yang tinggal kat kdai runcit NZ..

dari ferdaus kepada m[i]era : huh..seb baek..saye mmg bkn gay.. :D

dari ferdaus kepada .:nisa:. : jgn la report..mr bubu tu da la gengster..chuak ni..

dari ferdaus kepada Nujum : eleh..mcm x bese lak..hg kan slalu kene penyek..besst ke?

dari ferdaus kepada LaDy NaS : wow..kamu ade silat ke?sialt ape?

Intan Dynia said...

jgn lh jd gay.
nti kiamat dkt.