Wednesday, March 17, 2010

selamat tunang abg peace!

13 Mac 2010 hari tu abg aku telah selamat menjadi tunangan orang. tunang abg pis adalah orang sabak bernam. aku igtkan sabak bernam tu dekat je..tp mak aih jenuh jalan x sampai2. da la GPS mcm ape tah. bg direction salah. rombongan kami adalah sebanyak 7 buah kereta menuju ke rumah pihak perempuan.




dengan ketiadaan speedlight sb900 pujaan hati, sesi amek gambar menjadi sangat mencabar kerana suasana sekeliling pelamin yang agak gelap. so aku terpaksa bergantung pada flash camera yang menghasilkan bayang2 di belakang objek. aku sebolehnya mengelak utk menggunakan iso yang tinggi bagi mengurangkan noise. aku jgk sukar utk mendapatkan angle yang sesuai sbb camerawomen yang diupah mcm ssh je nk bertolak ansur. aku mintak tepi sket tp die wat dek je. tp xpe..bile cabaran makin tinggi, byk yg kite bole belajar.


ini pulak ialah isyraf harith dengan pelampung ketiak beliau. pada awalnya die sgt excited nk mandi tp last2 takut nk masuk kolam dan hanya berpaut pada mummy beliau.


kebosanan melanda apabila suasana hotel politeknik sabak bernam yang sungguh sunyi pada waktu malam. aku turun bwh dengan harapan ada permandangan lampu yang cantik utk try2 wat slow shutter. tp yang ada just lampu neon tepi jalan di sebalik tasik. so layankan je..walaupun simple, tapi hati tersentuh dengan keindahan alam ciptaan Tuhan..



memang aku terkadang bergaya tapi apa salahnya jika korang sesekali mengomel dengan comel.

5 comments:

_nissa_ said...

turn abg sudah, turn adik die la pulak..
nnt sambut menantu utk 2 org sekaligus..=p

ferdaus said...

dari ferdaus kepapda [:: nisa ::] : cane nk tunang..duit lam CIMB ade RM12 je..ckup2 nk g tgk alice in wonderland..

_nissa_ said...

nikah je trus...xya tunang..kumpul utk mas kawin jek..;p

Anonymous said...

ohh cantiknye gmbr2 tu...
kalau la sy ade dslr :(

ferdaus said...

dari ferdaus kepapda [:: nisa ::] : nk isi minyak moto pun korek duit celah sofa cik bubu oiii..

dari ferdaus kepada sweet.ants : sy pun tade slr..tu pun pow membe punye..sob2..